Description
Onderzoekers van imec-SMIT-VUB presenteren de tien belangrijkste conclusies van de studie naar de waarde van persoonsdata delen met mediaorganisaties in Vlaanderen.Presentatie voor Smart Media Meetups, georganiseerd door MediaNet Vlaanderen.
Period | 4 Feb 2021 |
---|---|
Event title | Smart Media Meetups - (Hyper)personalisatie: wat, hoe en waarom? |
Event type | Conference |
Location | Belgium |
Degree of Recognition | National |
Documents & Links
Related content
-
Projects
-
Research output
-
Eindrapport expertbevraging reflectie 3: Transparante communicatie over de waarde, voordelen en risico's
Research output: Book/Report › Other report › Research
-
Tussenrapportage expertbevraging reflectie 2: 'Relevantie, noodzaak en risico's van data delen met mediaorganisaties'
Research output: Book/Report › Other report › Research
-
Policy Brief #41: Wat is de waarde van persoonsdata delen met mediaorganisaties in Vlaanderen?
Research output: Other contribution
-
Wáár heb ik toestemming voor gegeven?
Research output: Contribution to specialist/vulgarizing publication › Article › Vulgarizing
-
Exploring the Value of Media Users’ Personal Information (PI) Disclosure to Media Companies in Flanders, Belgium
Research output: Contribution to journal › Article › peer-review
-
Dark patterns or informed consent, PI disclosure decision, and trade-off? A study exploring the value of sharing personal information (PI) with media companies in Flanders, Belgium
Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceeding › Conference paper
-
Tussenrapportage expertbevraging reflectie 1: 'De waarde van persoonlijke data delen met mediaorganisaties in Vlaanderen'
Research output: Book/Report › Other report › Research