@inbook{aca3b2da1e8b46a69d043f116d9f20e9,
title = "Geen canon voor het Vlaams geschiedenisonderwijs, wel een referentiekader. Maar welk referentiekader? Een verkennend onderzoek op basis van de {"}offici{\"e}le{"} documenten",
abstract = "Deze bijdrage omschrijft hoe in de Vlaamse leerplannen geschiedenis het historisch referentiekader uit de eindtermen wordt uitgewerkt.",
keywords = "didactics, onderwijskunde, geschiedenis, didactiek",
author = "Werner Goegebeur and Pieter Vielfont and Michele Gijsenbergh",
note = "L. Van Looy, M. Koninx, K. Lochtman",
year = "2007",
language = "Dutch",
series = "Onderwijsonderzoek: redelijk eigenzinnig?! (Onderwijs en Samenleving 10)",
publisher = "VUB Press",
pages = "87--123",
editor = "Looy, {L. Van} and M. Koninx and K. Lochtman",
booktitle = "Onderwijsonderzoek: redelijk eigenzinnig?! (Onderwijs en Samenleving 10)",
}