Informal education revisited: position, profession and potential of the Flemish socio-cultural work.

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingMeeting abstract (Book)

Abstract

Vanwing, T. (2004) Informele educatie her-zien: positie, professie en potentieel van het Vlaamse sociaal-culturele vormingswerk. Lezing op de elfde sociaal-wetenschappelijke studiedagen: De ontregelde samenleving, 23 april 2004, Amsterdam: Siswo, Instituut voor Maatschappijwetenschappen
Original languageDutch
Title of host publicationElfde sociaal-wetenschappelijke studiedagen
EditorsInstituut Voor Maatschappijwetenschappen Siswo
Publication statusPublished - 23 Apr 2004
EventFinds and Results from the Swedish Cyprus Expedition: A Gender Perspective at the Medelhavsmuseet - Stockholm, Sweden
Duration: 21 Sep 200925 Sep 2009

Conference

ConferenceFinds and Results from the Swedish Cyprus Expedition: A Gender Perspective at the Medelhavsmuseet
CountrySweden
CityStockholm
Period21/09/0925/09/09

Bibliographical note

Siswo, Instituut voor Maatschappijwetenschappen

Keywords

  • informal education
  • folkhighschool
  • community education

Fingerprint

Dive into the research topics of 'Informal education revisited: position, profession and potential of the Flemish socio-cultural work.'. Together they form a unique fingerprint.

Cite this