WP1 Users of Cultural Heritage, D1.1 Use of existing learning platforms

Lien Mostmans, Gert Nulens

Research output: Book/ReportCommissioned reportResearch

Abstract

Instrumenteel gesteld streeft het EPICS-project naar 'de ontwikkeling van een e-learning platform voor digitaal erfgoed in Vlaanderen' (zie projectvoorstel, p.11). Het eerste WP, waarvan dit rapport deel uitmaakt, dient hiertoe het 'actuele' gebruik van e-learning platformen in kaart te brengen en uitdagingen en knelpunten te identificeren en aanbevelingen te formuleren op basis van bestaande leerplatformen (D1.1), om vervolgens gebruikersaanbevelingen te formuleren voor de EPICS-demonstrator (D1.2) en voor de distributie van cultureel erfgoed met educatieve doeleinden (D1.3).
Dit rapport dient gelezen te worden als een eerste veldverkenning. De omgevingsanalyse zal de komende maanden verder worden uitgediept. Het rapport kan dan ook beschouwd worden als work in progress.
Original languageDutch
PublisherUnknown
Number of pages44
EditionEpics - E-learning Platform in the Cultural Heritage Sector
Publication statusPublished - 30 Apr 2010

Keywords

  • e-learning, digital heritage content

Cite this