Description
Onderzoekers van imec-SMIT-VUB presenteren de tien belangrijkste conclusies van de studie naar de waarde van persoonsdata delen met mediaorganisaties in Vlaanderen.Presentatie voor Smart Media Meetups, georganiseerd door MediaNet Vlaanderen.
Periode | 4 feb 2021 |
---|---|
Evenementstitel | Smart Media Meetups - (Hyper)personalisatie: wat, hoe en waarom? |
Evenementstype | Conference |
Locatie | Belgium |
Mate van erkenning | National |
Documenten & links
Gerelateerde inhoud
-
Onderzoeksoutput
-
Exploring the Value of Media Users’ Personal Information (PI) Disclosure to Media Companies in Flanders, Belgium
Onderzoeksoutput: Article › peer review
-
Wáár heb ik toestemming voor gegeven?
Onderzoeksoutput: Article › Vulgarizing
-
Eindrapport expertbevraging reflectie 3: Transparante communicatie over de waarde, voordelen en risico's
Onderzoeksoutput: Other report
-
Tussenrapportage expertbevraging reflectie 2: 'Relevantie, noodzaak en risico's van data delen met mediaorganisaties'
Onderzoeksoutput: Other report › Research
-
Policy Brief #41: Wat is de waarde van persoonsdata delen met mediaorganisaties in Vlaanderen?
Onderzoeksoutput: Other contribution
-
projecten