Description

Digitale toepassingen zijn niet meer weg te denken uit de winkelstraat. In dit artikel nemen we een generatie onder de loep die opgroeide met digitale ontwikkelingen: millennials. Marketeers ontwikkelen allerlei strategieën om millennials te bereiken. Niet verwonderlijk als u weet dat zij een belangrijke economische generatie vormen. Wij vroegen ons af wat we konden leren uit hun winkelgedrag en voerden samen met de Digitopia een onderzoek. Onze bevindingen? Die leest u hier!

Periode22 mrt 2018

Mediabijdrages

1

Mediabijdrages

  • TitelOnderzoek: het winkelgedrag van Millenials in Vlaanderen en Brussel
    Mate van erkenningNational
    Media naam/outletDigitopia
    MediatypeWeb
    Duur / lengte / grootte/
    Land/RegioBelgium
    Release datum22/03/18
    BeschrijvingDigitale toepassingen zijn niet meer weg te denken uit de winkelstraat. In dit artikel nemen we een generatie onder de loep die opgroeide met digitale ontwikkelingen: millennials. Marketeers ontwikkelen allerlei strategieën om millennials te bereiken. Niet verwonderlijk als u weet dat zij een belangrijke economische generatie vormen. Wij vroegen ons af wat we konden leren uit hun winkelgedrag en voerden samen met de Digitopia een onderzoek. Onze bevindingen? Die leest u hier!
    Producent / auteur/
    URLhttps://www.digitopia.be/nl/blog/onderzoek-het-winkelgedrag-van-millennials-in-vlaanderen-en-brussel/
    PersonenStephanie Van De Sanden, Malaika Brengman