Projecten per jaar
Organisatieprofiel
Organisation profile
Dynamiek en Interactie in Hoger Onderwijs, Onderzoek en Innovatie
Keywords
- Hoger Onderwijs, Onderzoek, Kennis
- Wederzijdse Impact/invloed HOI en maatschappelijke actoren
- Regional innovatie en (duurzame) ontwikkeling - Brussel
- Onderwijsinnovatie, cultuureducatie en sociale impact
Vingerafdruk
Netwerk
Profielen
-
Free De Backer
- Vrije Universiteit Brussel
- Educatiewetenschappen - Academisch personeel
- EU-China Hoger Onderwijs Onderzoekscentrum
- Brussels Centrum voor Stadsonderzoek
- Dynamiek en Interactie in Hoger Onderwijs, Onderzoek en Innovatie
- Brussels onderzoekcentrum voor Innovatie in Leren en Diversiteit
Persoon: Onderzoeker, Professor
-
Koen Lombaerts
- Vrije Universiteit Brussel
- Educatiewetenschappen - Academisch personeel
- EU-China Hoger Onderwijs Onderzoekscentrum
- Brussels Centrum voor Stadsonderzoek
- Dynamiek en Interactie in Hoger Onderwijs, Onderzoek en Innovatie
- Brussels onderzoekcentrum voor Innovatie in Leren en Diversiteit
Persoon: Onderzoeker, Professor
-
Jaël Muls
- Vrije Universiteit Brussel
- Educatiewetenschappen - Niet gedefinieerd, Academisch personeel
- Brussels onderzoekcentrum voor Innovatie in Leren en Diversiteit
- Dynamiek en Interactie in Hoger Onderwijs, Onderzoek en Innovatie
Persoon: Onderzoeker
-
EUPOM105: Erasmus + KA226: meer zelfregulerend leren met technologisch versterkt leren voor ALLE docenten die digitaal gaan (INSTALL-EU)
1/03/21 → 28/02/23
Project: Fundamenteel
-
EUPOM103: ERASMUS+ project - TRANSVAL-EU : Validatie van transversale vaardigheden over gans Europa
Lombaerts, K., De Backer, F., Thomas, V. M. & De Greef, M.
28/02/21 → 31/08/23
Project: Toegepast
-
-
EUPOM52: EntreComp for Teachers (ECT)
Lombaerts, K., De Backer, F. & Mednick, F. J.
1/01/18 → 31/12/20
Project: Fundamenteel
-
BRGEOZ333: Etude sur l’effet multiplicateur des aides à la recherche et l’innovation en Région de Bruxelles-Capitale
1/12/17 → 30/04/18
Project: Fundamenteel
Onderzoeksoutput
-
Actualizing Affordances of Audiobooks for Elective Readings in a University Course
Bätge Jahn, V. & Lombaerts, K., 14 jul 2022, In: International journal of mobile and blended learning. 14, 2, blz. 1-21 21 blz.Onderzoeksoutput: Article › peer review
-
Evaluating professional development for blended learning in higher education: a synthesis of qualitative evidence
Garone, A., Bruggeman, B., Philipsen, B., Pynoo, B., Tondeur, J. & Struyven, K., 17 feb 2022, In: Education and Information Technologies. 27, 6, blz. 7599-7628 30 blz.Onderzoeksoutput: Article › peer review
Open Access -
Exploring university teachers’ online education during COVID-19: Tensions between enthusiasm and stress
Bruggeman, B., Garone, A., Struyven, K., Pynoo, B. & Tondeur, J., dec 2022, In: Computers and Education Open. 3, 100095.Onderzoeksoutput: Article › peer review
Open Access -
How to train your professors? Aligning digital profiles with professional development preferences for blended learning
Garone, A., 2022, 153 blz.Onderzoeksoutput: PhD Thesis
Open AccessBestand
Activiteiten
-
Professionalization on the Go: A Latent Profile Analysis in Self-regulated Learning of Flemish Teachers in a Mobile Learning Environment
Alex de Pape (Speaker) & Koen Lombaerts (Contributor)
30 nov 2022Activiteit: Talk or presentation at a conference
-
Tacit Knowledges of Tactical Ability
Elvira Crois (Presenter) & Free De Backer (Contributor)
14 sep 2022Activiteit: Talk or presentation at a conference
Bestand -
OECD Review - Creative and Cultural Sectors: Flanders (and Brussels)
Walter Ysebaert (Speaker)
23 mrt 2022Activiteit: Talk or presentation at a workshop/seminar
-
Unravelling Tacit Participation Strategies of Arts Education via Game Mechanics
Elvira Crois (Presenter) & Free De Backer (Contributor)
11 nov 2022 → 13 nov 2022Activiteit: Talk or presentation at a conference
Bestand -
The Cultural and Creative Economy in the Brussels-Capital Region (and Flanders)
Walter Ysebaert (Speaker)
26 mrt 2021Activiteit: Talk or presentation at a workshop/seminar