Scriptie
- 6 resultaten
Zoekresultaten
-
Corporate Social Responsibility: "Welke rol speelt de Consciouslijn van H&M vor de Vlaamse vrouwelijke jongvolwassenen bij de aankoopintentie van hun kledij?"
Auteur: De Wolf, E., Segers, K., Van Dyck, A. & Bens, J., mei 2014Scriptie/Masterproef: Master's Thesis
-
De Consument-merkrelaties achter een 'Like'. Luxe vs. Mainstream
Auteur: Coppens, I., Bleyen, V. & Van Dyck, A., mei 2014Begeleider: Bleyen, V. (Promotor)
Scriptie/Masterproef: Master's Thesis
-
De rol van vertrouwen binnen de deeleconomie: De case van Airbnb
Auteur: Fiers, M., Willems, K., Van Dyck, A. & Talboom, S., aug 2014Scriptie/Masterproef: Master's Thesis
-
Luxury Branding During an Economic Downturn: Mercedes-Benz in Eastern Europe in the Period of 2009-2013
Auteur: Nyitrayova, S., Goeman, K. & Van Dyck, A., mei 2014Scriptie/Masterproef: Master's Thesis
-
Op welke manier bieden merken een zelfexpressieve meerwaarde voor de consument? En hoe uit zich dit op een sociale netwerksite als Facebook?
Auteur: De Smedt, J., Bleyen, V. & Van Dyck, A., mei 2014Begeleider: Bleyen, V. (Promotor)
Scriptie/Masterproef: Master's Thesis
-
Product placement regulations in French Speaking Community's audiovisual sector
Auteur: Mariniuc, C., Donders, K. & Van Dyck, A., mei 2014Begeleider: Donders, K. (Promotor)
Scriptie/Masterproef: Master's Thesis