Projecten per jaar
Vingerafdruk
Verdiep u in de onderzoeksgebieden waarop Eva Staels actief is. Deze onderwerplabels komen uit het werk van deze persoon. Samen vormen ze een unieke vingerafdruk.
- 1 Soortgelijke profielen
Projecten
- 1 Afgelopen
Onderzoeksoutput
-
A Specific Implicit Sequence Learning Deficit as an Underlying Cause of Dyslexia? Investigating the Role of Attention in Implicit Learning Tasks.
Staels, E. & Van Den Broeck, W., mei 2017, In: Neuropsychology. 31, 4, blz. 371-382 12 blz.Onderzoeksoutput: Article › peer review
19 Citaten (Scopus) -
Preventie van leesproblemen. Kenmerken van goed leesonderwijs en een goede voorbereiding bij kleuters.
Staels, E. & Van Den Broeck, W., 2017, In: Caleidoscoop. 2017, juli-aug, blz. 15-21Onderzoeksoutput: Article
-
Reading or spelling? The best way to acquire detailed orthographic representations.
Staels, E., Van Den Broeck, W. & Koolen, K., jul 2017, Reading or spelling? The best way to acquire detailed orthographic representations..Onderzoeksoutput: Conference paper
-
Cognitive causes of dyslexia: new hypotheses investigated using improved methodologies
Staels, E., 2016, (Unpublished) Brussels.Onderzoeksoutput: PhD Thesis
-
Enkelvoudige of meervoudige, en specifieke of algemene achterliggende cognitieve oorzaken van dyslexie?
Staels, E. & Van Den Broeck, W., mrt 2016, In: Orthopedagogiek: Onderzoek en Praktijk. 55, 3-4, blz. 25-38Onderzoeksoutput: Article › peer review
Scriptie
-
Cognitive causes of dyslexia: new hypotheses investigated using improved methodologies
Auteur: Staels, E. & Deroost, N., 8 mrt 2016Begeleider: Van Den Broeck, W. (Promotor)
Scriptie/Masterproef: Doctoral Thesis
-
Is dyslexie het gevolg van een stoornis in het opslaan van volgorde informatie?
Auteur: Staels, E. & Dammans, S., 2012Scriptie/Masterproef: Master's Thesis