Projecten per jaar
Vingerafdruk
- 1 Soortgelijke profielen
Netwerk
-
EUPOM122: Erasmus+ KA2 : PLURIMATHS : Wiskunde leren door middel van meervoudige geletterdheid
28/02/22 → 27/02/25
Project: Toegepast
-
-
-
ADSI338: Organisatie Studienamiddag Meertalig onderwijs (Vous permettez, monsieur) Donderdag 25 april 2013
Van de Craen, P. & Surmont, J.
13/11/12 → 31/12/13
Project: Fundamenteel
-
CONI417: INSCHRIJVINGEN Studienamiddag Meertalig onderwijs (Vous permettez, monsieur) Donderdag 25 april 2013
Van de Craen, P. & Surmont, J.
13/11/12 → 31/12/13
Project: Fundamenteel
Onderzoeksoutput
-
CLIL (materials) for all?
Surmont, J., Caira, T., Struys, E. & Meuleman, E., 24 mei 2022, Handbook of Research on International Approaches and Practices for Gamifying Mathematics. Huertas-Abril, C. A., Fernandez-Ahumada, E. & Adamuz-Povedano, N. (redactie). IGI Global, blz. 46-66Onderzoeksoutput: Chapter › Research › peer review
-
The impact of CLIL on the L2 French and L1 Dutch proficiency of Flemish secondary school pupils
Bulté, B., Surmont, J. & Martens, L., 2022, In: International Journal of Bilingual Education and Bilingualism. 25, 9, blz. 3151-3170 20 blz.Onderzoeksoutput: Article › peer review
-
Hoe werk je aan taal in de CLIL-geschiedenis les?
Surmont, J. & Struys, E., 2021, Hermes (Riemst), 25, 1, blz. 6-9 4 blz.Onderzoeksoutput: Article › Specialist
-
Onderwijs post-corona: Outside the box and into the city
Surmont, J., Vaesen, J., Plackle, I. & Tondeur, J., 3 jul 2020, Post viraal naar het nieuwe normaal: VUB-stemmen over de impact van corona op onze samenleving. Brengman, M. (redactie). ASP, blz. 165-176Onderzoeksoutput: Chapter › Specialist › peer review
-
Onderwijs post-corona: Outside the box and into the city.
Surmont, J., Vaesen, J., Plackle, I. & Tondeur, J., 2020, Post Viraal naar een nieuw Normaal. Brengman, M. (redactie). VUBPRESS, blz. 165-176Onderzoeksoutput: Chapter › Vulgarizing › peer review
Activiteiten
- 1 Participating in or organizing a public lecture/debate
-
Klimaatlesmarathon
Gustaaf Cornelis (Organiser), Wim Thiery (Participant), Ann Van Griensven (Participant), Cathy Macharis (Participant), Sebastian Hendrik Sterl (Participant), Dries Tys (Participant), Jill Surmont (Participant), Bernard Mazijn (Participant), Aurelie De Smet (Participant) & Melina Depauw (Participant)
20 mrt 2019Activiteit: Participating in or organizing a public lecture/debate
Scriptie
-
Beyond language and content learning: CLIL and cognition
Auteur: Surmont, J., Struys, E., Van De Craen, P., Lochtman, K., Van Avermaet, P. & Lorenzo, F., 2015Begeleider: Struys, E. (Promotor)
Scriptie/Masterproef: Doctoral Thesis