Projecten per jaar
Persoonlijk profiel
Opleiding / Academische kwalificatie
Onderwijskunde, Doctor
1 jan 2008 → 12 sep 2012
Externe posities
Directuer, Artéduc
1 jan 2011 → …Vingerafdruk
Verdiep u in de onderzoeksgebieden waarop Maurice De Greef actief is. Deze onderwerplabels komen uit het werk van deze persoon. Samen vormen ze een unieke vingerafdruk.
- 10 Soortgelijke profielen
Netwerk
Recente externe samenwerking op landenniveau. Duik in de details door op de stippen te klikken.
Projecten
-
EUPOM103: ERASMUS+ project - TRANSVAL-EU : Validatie van transversale vaardigheden over gans Europa
Lombaerts, K., De Backer, F., Thomas, V. M. & De Greef, M.
28/02/21 → 31/08/23
Project: Toegepast
-
EUPOM34: LEKAE – Let Europe Know about Adult Education
De Donder, L., De Greef, M. & Hoffmeier, A.
1/10/15 → 30/09/18
Project: Fundamenteel
-
EULLP33: ELINET:European Policy Network of National Literacy Organisations
1/02/14 → 31/12/15
Project: Fundamenteel
Onderzoeksoutput
-
Increasing the impact of innovation and advocacy in public libraries across Europe
de Greef, M., De Donder, L., Lambotte, D., Huysmans, M., Duppen, D., Hoens, S., Croux, F., Switsers, L., Pan, T., Colpin, N., Petti, S. & Kish, I., 9 sep 2020, In : World Studies in Education. 21, 1, blz. 25-44 20 blz.Onderzoeksoutput: Article
-
Adult learners' needs in online and blended learning
Anh Nguyet Diep, Zhu, C., Cocquyt, C., De Greef, M., Minh Hien Vo & Vanwing, T., jul 2019, In : AUSTRALIAN JOURNAL OF ADULT LEARNING. 59, 2, blz. 223-253 31 blz.Onderzoeksoutput: Article
3 Citaten (Scopus) -
Adult learners’ social connectedness and online participation: The importance of online interaction quality
Diep, A. N., Zhu, C., Cocquyt, C., De Greef, M. & Vanwing, T., 2 sep 2019, In : Studies in Continuing Education. 41, 3, blz. 326-346 21 blz.Onderzoeksoutput: Article
2 Citaten (Scopus) -
Examining the role of learning support in blended learning for adults' social inclusion and social capital
Cocquyt, C., Zhu, C., Diep, A. N., De Greef, M. & Vanwing, T., dec 2019, In : Computers & Education. 142, 19 blz., 103610.Onderzoeksoutput: Article
8 Citaten (Scopus) -
Contribution of social-constructivist and andragogical principles in blended learning to adult's social inclusion and social capital
Cocquyt, C., Diep, A. N., Zhu, C., De Greef, M. & Vanwing, T., 1 jun 2018, In : Andragogical Studies. JUN 2018, blz. 47-78Onderzoeksoutput: Article
Open Access