Doorgaan naar hoofdnavigatie
Doorgaan naar zoeken
Ga verder naar hoofdinhoud
Vrije Universiteit Brussel Voorpagina
Help en veelgestelde vragen
English
Nederlands
Voorpagina
Onderzoekseenheden
Profielen
projecten
Onderzoeksoutput
Activiteiten
Uitrusting
Prijzen
Knipsels
Scripties/Masterproeven
Datasets
Impacts
Zoeken op expertise, naam of affiliatie
Linguistische en psycholinguïstische determinanten van de doeltreffendheid van expliciete instructie in tweede-taalverwerving.
Housen, Alexis
(Co-Promoter)
Pierrard, Michel
(Administrative Promotor)
Overzicht
Vingerafdruk
Onderzoeksoutput
(8)
Activiteiten
(2)
Onderzoeksoutput
Onderzoeksoutput per jaar
2009
2009
2010
2012
2012
5
Chapter
3
Article
Onderzoeksoutput per jaar
Onderzoeksoutput per jaar
3 resultaten
Publicatiejaar, Titel
(aflopend)
Publicatiejaar, Titel
(oplopend)
Titel
Type
Filter
Article
Zoekresultaten
2010
A framework for investigating the role and effects of instruction in second language learning
Housen, A.
&
Psaltou-joycey, A. (redactie)
,
11 dec 2010
,
In:
Journal of Applied Linguistics.
26
,
blz. 13-42
29 blz.
Onderzoeksoutput
:
Article
›
peer review
instruction
100%
cadre
73%
learning
55%
rent
34%
The Effects of Instruction on L2 Acquisition
Ahmadi, N.
&
Housen, A.
,
sep 2010
,
In:
Iranian Journal of TEFLL.
1
,
blz. 133-152
29 blz.
Onderzoeksoutput
:
Article
›
peer review
instruction
100%
learning
55%
foreign language
30%
antiquity
23%
language instruction
22%
2009
Complexity, Accuracy and Fluency in Second Language Acquisition
Housen, A.
,
Kuiken, F.
,
Zuengler, J. (redactie)
&
Hyland, K. (redactie)
,
2 dec 2009
,
In:
Applied Linguistics.
30
,
4
,
blz. 461-473
13 blz.
Onderzoeksoutput
:
Article
›
peer review
Second Language Acquisition
100%
Fluency
91%
language acquisition
73%
Second-language Research
71%
L2 Proficiency
70%
472
Citaten (Scopus)