Doorgaan naar hoofdnavigatie
Doorgaan naar zoeken
Ga verder naar hoofdinhoud
Vrije Universiteit Brussel Voorpagina
Help en veelgestelde vragen
English
Nederlands
Voorpagina
Onderzoekseenheden
Profielen
projecten
Onderzoeksoutput
Activiteiten
Uitrusting
Prijzen
Knipsels
Scripties/Masterproeven
Datasets
Impacts
Zoeken op expertise, naam of affiliatie
POTENTIAL: Power to teach all. Competentieontwikkeling om inclusieve leeromgevingen te creëren
Struyven, Katrien
(Administrative Promotor)
Engels, Nadine
(Wetenschappelijk Promoter)
Educatiewetenschappen
EU-China Higher Education Research Center (ECHE)
Lerarenopleiding
Ghent University
University of Antwerp
KU Leuven
Interdisciplinary Institute for Broadband Technology
Artevelde Hogeschool
Katholieke Hogeschool Leuven
Overzicht
Vingerafdruk
Onderzoeksoutput
(3)
Onderzoeksoutput
Onderzoeksoutput per jaar
2020
2020
2020
3
Article
Onderzoeksoutput per jaar
Onderzoeksoutput per jaar
3 resultaten
Publicatiejaar, Titel
(aflopend)
Publicatiejaar, Titel
(oplopend)
Titel
Type
Filter
Article
Zoekresultaten
2020
Connecting beliefs, noticing and differentiated teaching practices: a study among pre-service teachers and teachers
Griful-Freixenet, J.
,
Vantieghem, W.
,
Gheyssens, E.
&
Struyven, K.
,
23 dec. 2020
,
In:
International Journal of Inclusive Education.
16 blz.
Onderzoeksoutput
:
Article
›
peer review
differentiated teaching
100%
Pre-service Teachers
99%
Noticing
76%
teaching practice
52%
Teaching
48%
17
Citaten (Scopus)
Differentiated instruction in practice: do teachers walk the talk?
Gheyssens, E.
,
Consuegra, E.
,
Vanslambrouck, S.
,
Engels, N.
&
Struyven, K.
,
2020
,
In:
Pedagogische Studiën.
97
,
3
,
blz. 163-186
24 blz.
Onderzoeksoutput
:
Article
›
peer review
Open Access
Bestand
instruction
100%
teacher
67%
classroom
36%
Teaching
29%
school policy
27%
9
Citaten (Scopus)
65
Downloads (Pure)
Professional vision of inclusive classrooms: A validation of teachers' reasoning on differentiated instruction and teacher-student interactions
Vantieghem, W.
,
Roose, I.
,
Gheyssens, E.
,
Griful-Freixenet, J.
,
Keppens, K.
,
Vanderlinde, R.
,
Struyven, K.
&
Van Avermaet, P.
,
dec. 2020
,
In:
Studies in Educational Evaluation.
67
,
10 blz.
, 100912.
Onderzoeksoutput
:
Article
›
peer review
student teacher
100%
instruction
72%
classroom
62%
interaction
55%
teacher
49%
25
Citaten (Scopus)