Doorgaan naar hoofdnavigatie
Doorgaan naar zoeken
Ga verder naar hoofdinhoud
Vrije Universiteit Brussel Voorpagina
Help en veelgestelde vragen
English
Nederlands
Voorpagina
Onderzoekseenheden
Profielen
projecten
Onderzoeksoutput
Activiteiten
Uitrusting
Prijzen
Knipsels
Scripties/Masterproeven
Datasets
Impacts
Zoeken op expertise, naam of affiliatie
Teaching in the bed of Procrustes – Effectiveness of gender-sensitive strategies with regard to academic achievement, school retardation, unqualified drop-out, the motivation to learn and the aspirations of youngsters in secondary education.
Lombaerts, Koen
(Administrative Promotor)
Engels, Nadine
(Wetenschappelijk Promoter)
Van Houtte, Mieke
(Co-Promoter)
Laevers, Ferdinand
(Coördinator)
Educatiewetenschappen
Ghent University
KU Leuven
Overzicht
Vingerafdruk
Onderzoeksoutput
(4)
Activiteiten
(4)
Onderzoeksoutput
Onderzoeksoutput per jaar
2015
2015
2016
2021
2021
2
Unpublished abstract
1
Article
1
Other contribution
Onderzoeksoutput per jaar
Onderzoeksoutput per jaar
2 resultaten
Publicatiejaar, Titel
(aflopend)
Publicatiejaar, Titel
(oplopend)
Titel
Type
Filter
Unpublished abstract
Zoekresultaten
2016
Videography: investigating gendered teacher-student classroom interactions and raising teacher awareness of implicit gender bias
Consuegra, E.
,
Halimi, M.
&
Engels, N.
,
2016
, (Unpublished).
Onderzoeksoutput
:
Unpublished abstract
student teacher
100%
classroom
62%
gender
58%
trend
58%
interaction
55%
‘Teaching in the bed of Procrustes’: results of a 4-year interuniversity research project into boys’ academic underperformance in secondary education
Halimi, M.
,
Consuegra, E.
&
Engels, N.
,
2016
, (Unpublished).
Onderzoeksoutput
:
Unpublished abstract
secondary education
100%
research project
79%
Teaching
46%
gender
40%
teacher
33%