Big Brother of Brave New World? Media, vrije tijd en levensstijl in een symbolische samenleving.

Ignace Glorieux, Maarten Moens

Onderzoeksoutput: Chapterpeer review

Vertaalde titel van de bijdrageBig Brother of Brave New World? Media, vrije tijd en levensstijl in een symbolische samenleving.
Originele taal-2Dutch
TitelHet on(be)grijpbare publiek. The ungraspable audience. Een communucatiewetenschappelijke verkenning van het publiek
RedacteurenN. Carpentier, C. Pauwels, O. Van Oost
UitgeverijVUB Press
Pagina's459-483
Aantal pagina's25
ISBN van geprinte versie978-90-5487-364-8
StatusPublished - 1 jan 2004

Bibliografische nota

In: N. Carpentier, C. Pauwels & O. Van Oost (red.), Het on(be)grijpbare publiek. The ungraspable audience. Een communucatiewetenschappelijke verkenning van het publiek, VUBPress, Media en Maatschappij 4, Brussel, 2004: 459-483.
Series editor: N. Carpentier, C. Pauwels, O. Van Oost

Citeer dit