Distributieovereenkomsten in het Mededingingsrecht

Filip Tuytschaever, Frank Wijckmans

    Onderzoeksoutput: Book

    Samenvatting

    Het boek is een grondige studie van distributieovereenkomsten onder het vernieuwde mededingingsrechtelijke regime van zowel de algemene groepsvrijstellingsverordening (Verordening 330/2010) en groepsvrijstelling in de motorvoertuigensector (Verordening 461/2010) als de nieuwe verticale richtsnoeren van de Europese Commissie.
    Originele taal-2Dutch
    Plaats van productieBrussel
    UitgeverijLarcier
    Aantal pagina's436
    ISBN van geprinte versie978-2-8044-5154-7
    StatusPublished - 1 okt 2012

    Publicatie series

    NaamBibliotheek Handelsrecht - Mededinging, Marktpraktijken en Intellectuele Rechten

    Keywords

    • Distributieovereenkomsten
    • mededingingsrecht
    • competition law
    • distribution law
    • e-commerce
    • franchising
    • agency
    • exclusive distribution
    • selective distribution
    • self-assessment

    Citeer dit