Informele educatie her-zien: positie, professie en potentieel van het Vlaamse sociaal-culturele vormingswerk.

Onderzoeksoutput: Meeting abstract (Book)

Samenvatting

Vanwing, T. (2004) Informele educatie her-zien: positie, professie en potentieel van het Vlaamse sociaal-culturele vormingswerk. Lezing op de elfde sociaal-wetenschappelijke studiedagen: De ontregelde samenleving, 23 april 2004, Amsterdam: Siswo, Instituut voor Maatschappijwetenschappen
Originele taal-2Dutch
TitelElfde sociaal-wetenschappelijke studiedagen
RedacteurenInstituut Voor Maatschappijwetenschappen Siswo
StatusPublished - 23 apr 2004
EvenementUnknown - Stockholm, Sweden
Duur: 21 sep 200925 sep 2009

Conference

ConferenceUnknown
LandSweden
StadStockholm
Periode21/09/0925/09/09

Bibliografische nota

Siswo, Instituut voor Maatschappijwetenschappen

Vingerafdruk

Duik in de onderzoeksthema's van 'Informele educatie her-zien: positie, professie en potentieel van het Vlaamse sociaal-culturele vormingswerk.'. Samen vormen ze een unieke vingerafdruk.

Citeer dit