Intact sequentieleren bij adolescenten met ontwikkelingsdyslexie

Natacha Deroost, Peter Zeischka, Daphne Coomans, Said Bouzza, Pieter Depessemier, Eric Soetens

Onderzoeksoutput: Articlepeer review

44 Citaten (Scopus)

Samenvatting

Dit onderzoekt toont aan dat sequentieleren bij adolescenten met ontwikkelingsdyslexie intact is, ongeacht de complexiteit van de leertaak
Vertaalde titel van de bijdrageIntact sequentieleren bij adolescenten met ontwikkelingsdyslexie
Originele taal-2English
Pagina's (van-tot)561-572
Aantal pagina's12
TijdschriftJournal of Clinical and Experimental Neuropsychology
Volume32
Nummer van het tijdschrift6
DOI's
StatusPublished - 6 jul 2010

Vingerafdruk

Duik in de onderzoeksthema's van 'Intact sequentieleren bij adolescenten met ontwikkelingsdyslexie'. Samen vormen ze een unieke vingerafdruk.

Citeer dit