Tussenrapportage expertbevraging reflectie 1: 'De waarde van persoonlijke data delen met mediaorganisaties in Vlaanderen'

Onderzoeksoutput: Other report

22 Downloads (Pure)

Samenvatting

In de eerste ronde van de studie werd een panel marketeers, markt- en gebruikersonderzoekers, product- en dienstontwikkelaars, privacymedewerkers en dataspecialisten in de Vlaamse media-industrie gevraagd een bundel fictieve gepersonaliseerde mediaproducten/-diensten te ontwerpen. Het doel van deze interactieve reflectie was de waarde, voordelen, nadelen en risico’s van personalisatie voor mediagebruikers te exploreren en beschrijven vanuit het perspectief van mediaorganisaties.
Vertaalde titel van de bijdrageIntermediary report of expert survey: The value of sharing personal data with media organisations in Flanders, Belgium
Originele taal-2Dutch
Aantal pagina's3
StatusPublished - dec 2019

Vingerafdruk

Duik in de onderzoeksthema's van 'Tussenrapportage expertbevraging reflectie 1: 'De waarde van persoonlijke data delen met mediaorganisaties in Vlaanderen''. Samen vormen ze een unieke vingerafdruk.

Citeer dit