Receptive L2 Grammar Knowledge Development in Bilingual Preschools

Alex Housen, Anja Steinlen, Gisela Häkanson, Christina Schelletter

Onderzoeksoutput: ChapterResearchpeer review

Samenvatting

The chapter focuses on bilingual preschools in Germany, Sweden and Belgium which offer partial immersion programmes in English. It focuses on children's development of grammatical skills, more specifically morpho-syntactic skills.
Originele taal-2English
TitelBilingual Preschools - Learning and Development
RedacteurenK. Kersten, A. Rohde, C. Schelletter, A. Steinlen
Plaats van productieTrier
UitgeverijWissenschaftlicher Verlag
Pagina's69-100
Aantal pagina's268
ISBN van geprinte versie978-3-86821-268-6
StatusPublished - 1 dec 2010

Bibliografische nota

K. Kersten, A. Rohde, C. Schelletter, A. Steinlen

Vingerafdruk

Duik in de onderzoeksthema's van 'Receptive L2 Grammar Knowledge Development in Bilingual Preschools'. Samen vormen ze een unieke vingerafdruk.

Citeer dit