Projecten per jaar
Samenvatting
The chapter focuses on bilingual preschools in Germany, Sweden and Belgium which offer partial immersion programmes in English. It focuses on children's development of grammatical skills, more specifically morpho-syntactic skills.
Originele taal-2 | English |
---|---|
Titel | Bilingual Preschools - Learning and Development |
Redacteuren | K. Kersten, A. Rohde, C. Schelletter, A. Steinlen |
Plaats van productie | Trier |
Uitgeverij | Wissenschaftlicher Verlag |
Pagina's | 69-100 |
Aantal pagina's | 268 |
ISBN van geprinte versie | 978-3-86821-268-6 |
Status | Published - 1 dec 2010 |
Bibliografische nota
K. Kersten, A. Rohde, C. Schelletter, A. SteinlenVingerafdruk
Duik in de onderzoeksthema's van 'Receptive L2 Grammar Knowledge Development in Bilingual Preschools'. Samen vormen ze een unieke vingerafdruk.Projecten
- 4 Afgelopen
-
OZR1360: De interne structuur en longitudinale ontwikkeling van taalvaardigheid in een eerste en tweede taal: een statistische analyse.
1/01/07 → 31/12/07
Project: Fundamenteel
-
OZR910: De invloed van sociolinguïstische context op de verwerving van een vreemde/tweede taal, taalleermotivatie en taalattitudes
1/01/04 → 31/12/05
Project: Fundamenteel
-
FWOAL255: Linguïstische complexiteit, accuraatheid en vlotheid in de verwerving en productie van een tweede taal.
1/01/03 → 31/12/06
Project: Fundamenteel