Projecten per jaar
Samenvatting
Sponsoring heeft sinds het einde van de jaren 1980 verwachtingen geschapen vanuit drie hoeken: bedrijfswereld, de overheid en de vrijetijdssectoren. Vandaag rijst de vraag of de verwachtingen omtrent dit nieuwe fenomeen zijn ingelost. Het eerste luik van deze bijdrage biedt dan ook een stand van zaken van de sponsoringmarkt in Vlaanderen: wat is de betekenis van sponsoring vandaag voor de cultuursector en welke belangrijkste tendensen kunnen onderscheiden worden? Het tweede luik gaat in op de concrete sponsoringpraktijk: wat zijn de voorwaarden voor succes, welke structurele determinanten spelen een rol en welke zijn de limieten van sponsoring? In het derde en laatste luik van deze bijdrage worden beknopt enkele overwegingen geformuleerd inzake de concrete aanpak van sponsorwerving
Originele taal-2 | Dutch |
---|---|
Uitgeverij | Politeia |
Aantal pagina's | 20 |
Volume | 6 |
Uitgave | Handboek Manifestaties en evenementen |
ISBN van geprinte versie | 978-2-509-0234-1 |
Status | Published - dec 2006 |
Bibliografische nota
I. SaerensKeywords
- sponsoring
- culturele manifestaties en evenementen
Projecten
- 1 Afgelopen